Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • heretyk
    odpowiedział(a)
    Super, dzieki za pomoc!


    Co do mojego scyzoryka to sprawa wygalda tak ze ja jeszce scyzoryka nie mam

    Kupilem dwa sterowniki AK i CP (samochod O2. 04.2008. Mint 2 szyby) Wedlug opisow na naszym forum ktorys powinien pasowac. Wyczytalem tez ze maja czestotliwosc 434Mhz, nie mam natomiast pojecia jakie klucze do nich pasuja...
    Moze ktorys z kolegow forumowych moglby spojrzec u siebie jakei ma modulu i jakei kluczyki?


    Rozumiem ze antene mozna olac i nadal bedzie przyzwoity zasieg?

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zalezy który rok przed FL
    Jezeli masz kluczyk/pilot 753G to 3T0 nie podejdzie, ale jak masz juz 753N to 3T0 możesz zastosowac.

    Dokodowanie kluczyka (immo) jak najbardziej mozliwe Przed FL jak i Fl

    Antena:

    Ekran na PIN 17
    kabel na PIN 16

    ale nie ma to znaczenia
    Oczywiście obwód ekranu + kabla NIE JEST ZAMKNIETY

    Zostaw komentarz:


  • heretyk
    odpowiedział(a)
    Witam,


    Ja tez odgrzeje kotleta Czy wyjaśniło się jak wygląda instalacja w O2 przed Fl ? Faktycznie to jest wolno puszczony przewód podpiety do masy?

    Drugie pytanie to czy ktos wie jakei sa roznice miedzy kluczykami?

    Zastanawiam sie czy kluczyki 3T0 837 202 beda zamiene z 1K0 959 753? Jezeli czestotliwosc sie pokrywa to nie będzie problemu z kompatybilnością? Tzn nei bylo w nowych skodach zmian sposobu sterownia centralnym ?

    Zostaw komentarz:


  • majonezz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez robreg
    ... To napewno wtyczka czarna a nie brązowa (nie kłócę się, tylko chciałbym się upewnić)? ....
    Wyszło, że masz rację ops:
    Co do sposobu ciągnięcia kabla - niestety nie pamiętam jak to jest zrobione. Rozbierałem to tylko raz i nie mam zdjęć.
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    majonezz, dzięki za odzew!!! To napewno wtyczka czarna a nie brązowa (nie kłócę się, tylko chciałbym się upewnić)? Jak ten kabel wygląda - w sensie czy to jest pojedynczy przewód o jakiejśtam długości, puszczony luźno wiązką, czy jest jakieś inne rozwiązanie?

    Jak kupiłem swoją aktualizację modułu komfortu, kupiłem ją z wtyczkami i fragmentem wiązki. Wydaje mi się, że w brązowej wtyczce był pociągnięty kabel koncentryczny, gdzie środek szedł do pinu (obecnie nie pamiętam którego) a ekran szedł do masy.

    Będę z góry wdzięczny za jakiekolwiek informacje, bo bez tego nie mam co ruszać po uzupełnianie auta o scyzoryki.

    Zostaw komentarz:


  • majonezz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez robreg
    ... który przewód idący do tego modułu robi za antenę do pilota centralnego zamka i alarmu?..
    Czarna wtyczka 18-pinowa, pin nr 16.

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Czas wygrzebać trupa z szafy - czy ktoś, kto posiada w swoim samochodzie moduł komfortu J393 może sprawdzić, który przewód idący do tego modułu robi za antenę do pilota centralnego zamka i alarmu?

    Niestety, miętówki przed FL-owe nie mają w wiązce nawet tego elementu.

    Z góry dzięki za info.
    Pzdr.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Powinien pasować

    Zostaw komentarz:


  • Deo
    odpowiedział(a)
    Enriquez, Marcin nie orientujesz się czy kluczyk 3T0 837 202H (ew.3T0 837 202A z S2) spasuje do Minta?

    Zostaw komentarz:


  • paskuda
    odpowiedział(a)
    Witam,

    Ostatnio ASO wymieniało mi kluczyk i teraz patrze w VCDS że mam 4 kluczyki przypisane do samochodu. Jak mogę wykasować wszystkie kluczyki i przyuczyć tylko te dwa które posiadam?

    Udało mi się wykasować wszystkie kluczyki i na nowo zakodować. Mam natomiast pytanie czemu w kanale adaptacji pokazuje się wartość 5? tak jakby 5 kluczy było przypisanych?

    Mógłby ktoś podać jak wygląda u niego wartość tego kanału?
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • 0slawek0
    odpowiedział(a)
    Witam
    Mam O2 w wersji family (z centralnym ale bez pilota) z 10.2012
    czy ktoś może ma info jakiego scyzoryka/o jakim oznaczeniu powinienem poszukiwać do mojej skody?

    Zostaw komentarz:


  • RAFAŁKAMILSKI
    odpowiedział(a)
    witam,

    pzrepraszam że dopiero teraz ale wróciłem z wyjazdu.

    bardzo dziekuję za informacje. Jestem laikiem więc dlatego zadałem pytanie na forum, niestety nie znalazłem tego co mnie interesuje poprzez opcję SZUKAJ wiec zadałem pytanie i otrzymałem odpowiedź za co jeszcze raz dziękuję.

    Chce sie na poważnie zabrac za zrobienie scyzoryka, ale nie posiadam żadnego kabla do kompa więc nie jestem w stanie stwierdzic jaki moduł komfortu posiadam, dlatego podałem dokładne parametry mojej O2 i miałem nadzieję że ktos mi pomoże i podpowie na jaki moduł powinienem zmienic żeby obsługiwał scyzoryk.

    Prosze o jeden model najlepiej jakis najbardziej wypasiony modułu komfortu który bedzie pasował do mojej O2 wówczas bedę miał możliwość w późniejszym czasie dokładac jeszcze inne dodatkowe rzeczy bez obawy że znowu bedę musiał zmieniac moduł komfortu.

    Czy może mi ktos powiedzieć jaki to moduł???

    Resztę to po przeczytaniu forum raczej dam rade zrobic sam i robutki reczne (zmiana grotu, wydłubanie transpondera itp) zrobie sam bez pomocy.

    pozdrawiam
    RAFAŁ

    Zostaw komentarz:


  • LeszekK
    odpowiedział(a)
    RAFAŁKAMILSKI
    Jeśli na prawdę jesteś zainteresowany modem to poszukaj na forum. Tu wszystko jest - ja, sam dzięki informacjom z forum, zapodałem sobie scyzoryk i wszystko działa, ale tak w skrócie:

    1. Musisz wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje fale radiowe (i uważaj byś nie kupił wersji na rynek amerykański - tam jest inna częstotliwość fal)
    Jaki moduł kupić poszukaj w wątkach na temat doboru i wymiany modułu komfortu.
    2. Musisz kupić odpowiedni scyzoryk (na pewno nie podejdzie Ci wersja z O2FL, których jest dużo i są stosunkowo tanie (mowa o oryginałach).
    NIe wiem z którego roku masz auto, ale ja mam trochę inny grot w mojej O2 przed FL. Nie mam takiej czarnej kropelki plastiku na grocie przy uchwycie kluczyka. NIe wiem co to jest - może transponder or what?
    3. Musisz dorobić grot do nowego kluczyka - jakieś 50 PLN
    4.Musisz przełożyć transponder od imo z obecnego kluczyka do nowego (scyzoryka) lub tez kupić nowy/czysty transponder i go wkodowac do auta - jak to zrobić jest podane na forum (choć te drugie rozwiązanie bardziej czasochłonne i nie zawsze się udaje z każdym nawet czystym transponderem)
    5. Zakupiony moduł komfortu musisz wsadzić do auta, zakodować go oraz dokodować pilot z kluczyka-scyzoryka. Jak to zrobić - wszystko na forum
    6. Co do uzbrajania się autoalarmu (dokładanego) to przypuszczam, że nie będzie problemu. Myślę, że alarm będzie się uzbrajał otrzymując sygnał z nowego modułu komfortu (który go wyśle, gdy naciśniesz odpowiedni przycisk na scyzoryku). U mnie tak właśnie jest, choć co prawda mam inny autoalarm (tez dokładany) niż tym. U mnie w tej chwili centralny zamek oraz autoalarm mogę zamknąć i otworzyć zarówno z kluczyka scyzoryka jak i z oryginalnego pilota autoalarmu (alarm tez się uzbraja i rozbraja adekwatnie do zamykania i otwierania auta). Ja sobie tak to tłumacze, że aby alarm i centralny zamek zadziałały, musi się pojawić odpowiednia komenda na magistrali CAN, niezależnie który sterownik ja wygeneruje (dokładany autoalarm, czy też wyposażony w odczyt fal radiowych moduł komfortu).

    Jeśli na prawdę zależy Ci na scyzoryku to zadasz sobie trochę trudu, by zgłębić temat w odpowiednich wątkach na forum, a jeśli nie chce Ci się nawet poszukać informacji na forum, to odpuść sobie tego moda bo i tak go nie dokończysz (choć to jeden z prostszych modów - bez ciągania dodatkowych wiązek itp).

    Zostaw komentarz:


  • RAFAŁKAMILSKI
    odpowiedział(a)
    scyzoryk w O2 2008

    witam posiadam taki kluczyk (zdjecie) z pilotem do alarmu Passenger 200, który zamyka centralny zamek, domyka automatycznie szyby, włącza alarm.

    w serwisie powiedziano mi że posiadam moduł komfortu 1K0959433 CN, który nie obsługuje kluczyka - scyzoryka, a bardzo chciałbym takowy mieć.

    Czy mozecie Mi cos poradzic co powinienem zrobic aby móc cieszyć się scyzorykiem z zintegrowanym alarmem i żeby działał jak pilot Passenger (domykanie szyb, alarm, centralny)

    czy wiąże się to z wymianą modułu komfortu? Jeżeli tak to jaki moduł powinien kupić? Mam O2 Mint 2008r VIN TMBDA21Z982189917, centralny na wszystkie drzwi, elektryczne szyby tylko z przodu, alalrm Passenger 200.

    Pozdrawiam
    RAFAŁ
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    to zamów sobie u nich kluczyk do swojego samochodu nowy - 180 zł kosztuje.
    Wydłubiesz z niego pastylkę i po problemie.
    boje sie ze znowu mi sie nie uda wydlubac.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    to zamów sobie u nich kluczyk do swojego samochodu nowy - 180 zł kosztuje.
    Wydłubiesz z niego pastylkę i po problemie.

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    W O2 FL nie słyszałem, żeby komuś się udało zakodować kluczyk poza ASO.
    Choć wielu zawodników twierdziło że oczywiście nie ma problemu, kwestia sprzętu 8)

    Musisz niestety zagryźć wargę u grzecznie pojechać do ASO.
    hej bylem w aso, chcieli tylko 60zl, dalem im swiezynke tp24, ale nie dali rady!.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    W O2 FL nie słyszałem, żeby komuś się udało zakodować kluczyk poza ASO.
    Choć wielu zawodników twierdziło że oczywiście nie ma problemu, kwestia sprzętu 8)

    Musisz niestety zagryźć wargę u grzecznie pojechać do ASO.

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    temat umarl, scyzoryk lezy nie uzywany, tylko zakodowany, immo nie lapie w rzeszowie za same kodowanie immo chca 250zl, nie dziekuje. Wiecie czy to da sie zrobic jakims dobrym kablem (viem ze vcds 11 sie nie da), podobno trzeba inny kabel do takich zabaw pod vaga. No i nie wiem czy i tym sie da czy nie trzeba jakiegos spec sprzetu.

    Zostaw komentarz:


  • Ostlander
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Biszczu
    jak nie jak tak :P mam tak zrobione u siebie. Jest możliwe zrobienie tego nawet z MetaSystem
    Mozesz Biszczu napisać najlepiej na PW jak zsynchronizować Meta System ze scyzorykiem?

    Zostaw komentarz:


  • wojteko
    odpowiedział(a)
    Witam, troche odkopuje temat ale jestem na etapie scyzoryka do mojej O1.

    Same scyzoryki juz mam, groty dorobione, immo przełożony - działa OK.

    Do tego dostalem centralke ale z tego co tu piszecie, to wystarczy VAGkom, czy jak to sie nazywa, zeby zaprogramowac bez tej dodatkowej centralki.

    No i teraz pytanie i PROSBA do wszystkich, co maja dostep lub posiadaja cus takiego z LUBLINA i okolic.

    Trzeba mi pomoc, bo nie mam zielonego pojecia jak to zrobic ... :/


    Znalazl by sie ktos? Lub tez czy mozecie polecic jakiegos dobrego elektryka, co wykona ten zabieg jak należy !?

    EDIT:
    Już po temacie . Podlaczyli mi centralke dolaczona do zestawu. Wszystko dziala ale teraz wiem, ze nie ma co kombinowac, tylko zaplacic troche wiecej i miec raz a dobrze no i oryginalnie, a nie jakas chinszczyzne z allegro, co wyszla 200 zl.

    Ogolnie nie polecam kombinowania, za dlugo to trwa i moze byc, tak, ze niedlugo strace to, co zaoszczedzilem, bo moze cos sie pogmatwac w tym super allegrowskim zestawie :/.
    Made in CHINA :/

    Acha, kupilem to g...wno -> http://www.auto-dodatki.com/product.php?id_product=254.
    + dociecie grotow + montaz dodatkowej centralki

    Wiec jak juz chcecie sie bawic samemu, to podpytajcie kogos kumatego w tej kwestii.

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    beatnik,
    Jak rozbierzesz swój kluczyk, to będziesz wiedział po co ten plasticzek
    juz kupilem bez tego dzinksa, lepiej zeby po rozebraniu nie bylo za pozno

    [ Dodano: Wto 20 Mar, 12 22:01 ]


    Działa pilot przyszedł, zakodowałem tak jak Enriquez przykazał, na początku chciałem synchronizować jak w instrukcji obslugi przykazali lub opis z netu bez kabla, ale bez VCDSa nie pojdzie!.

    Zostało najważniejsze czyli docięcie grota oraz przeszczep immo!

    [ Dodano: Pią 13 Kwi, 12 09:55 ]
    witam
    zamowilem transponder TP24, w skodzie powiedzieli ze nie dziala nie da sie tego zaprogramowac. Dzwonie do Pana co kupilem (jakas menda), mowi co pan co pan, myslal Pan ze kupi za 18zl transponder i zakoduje go, to 500zl kosztuje, ze tam inne maja urzadzenia 'domorosli kodowacze' a inni w salonie.


    Ja tam w cuda nie wierze, transponderow 1000 rodzajow nie ma, kojarzy ktos jaki inny rodzaj transpondera moze byc w skoda MY2012?, moj typ to
    Skoda Octavia II 2008+ OBD-CAN TA4
    lista transponderow

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    beatnik,
    Jak rozbierzesz swój kluczyk, to będziesz wiedział po co ten plasticzek

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez


    widzisz ty tez masz widze ten plasticzek wchodzadzy w grota, zast sie co to jest, ja chyba tego nie bede mial, nie widze w scyzorykach na allegro tego.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    brongo,

    Wszystko ładnie pięknie jak masz oryginalne scyzoryki. Samą dorobioną główkę, bez pilota można zamówić w ASO za 240 PLN z zakodowaniem wszsytkich kluczyków. Jeżeli oryginalnie nie masz scyzoryków to ich po prostu nie ma możliwości zamówienia. Próbowałem w trzech ASO w tym jednym w którym mam dobrego znajomego i nie ma takiej opcji., bo dawno już bym miał oryginały i się nie pierdzielił z tym tyle. Jak masz jakieś ASO, które to zrobi (wystarczą mi same główki scyzoryka z dorobionym grotem) to mi szybko podaj ich adres, to zamówię dziś 2 komplety.

    A tymczasem mam urzeźbione takie cos:





    Zostaw komentarz:

Pracuję...